Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості/ Згідно зі звітом 9 законом України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти незадоволений товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не подався за формою, габаритам, фасону, кольору, розміру або за інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо цей товар не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. У разі повернення або обміну товару — доставка та інші транспортні витрати, оплачує покупець.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.