З 4 по 7 червня 2019 року в місті Київ пройшла 31-а Міжнародна виставка АГРО-2019 в якій фахівці нашої компанії прийняли участь з безліччю моделей обладнання нашого виробництва. Метою виставки є взаємодія компаній, демонстрація техніки, обмін досвідом і знаннями.
В «Агро-2019» на цей раз взяли участь 1308 осіб з 15-ти країн світу. Всього захід відвідали 83 тис осіб. Вся техніка розташовувалася на площі в 34 тисячі квадратних метрів.
Які напрямки і сфери охопило захід:
1. Сільгосп-обладнання, техніка, запчастини до техніки
2. Логістична техніка перевезення і зберігання с/г продукції
3. Будівництво з екоматеріалів, енергозберігаючі технології
4. Рибальство та рибне господарство
5. Авто захід за участю легкових і комерційних авто
6. Ресторани, компанії по виробництву продуктів
7. Крафтовые виробники
8. Ярмарок
9. Тваринництво та ветеринарія
10. Інновації в агростроительстве
11. Альтернативні джерела енергії
12. Автоматизація, управління, GPS, GIS технології
13. Еко продукти і технології
14. Технології захисту і вирощування рослин
15. Конярство і кінний спорт
16. Інші напрями
Беручи участь у виставці, ми завжди відкриваємо для компанії «ТехноМашСтрой» наступні можливості:
· Демонструємо свою техніку і напрацювання;
· Знайомимося з новими партнерами;
· Дізнаємося про інноваціях та технологіях зарубіжних компаній;
· Участь у науково-практичних заходах для отримання нових знань і досвіду;
· Спілкуємося з представниками іноземних і державних компаній, оцінюючи перспективи співробітництва;
· Виявити попит сучасних підприємців на с/г техніку;
· Налагоджуємо довгострокові відносини з новими компаніями.
Загалом виставку Агро-2019 можна назвати масштабним бізнес заходом, який відкриває для всіх учасників нові перспективи. З фестивальних заходів проходили ярмарок, експозиція легкових і комерційних автомобілів, АгроФудФэст.
Компанія «ТехноМашСтрой» щороку бере участь у міжнародній виставці Агро, щоб досягти декількох цілей:
1. Зайняти певне місце на ринку
2. Розповісти клієнтам і партнерам про наші напрацювання і обладнанні
3. Наростити базу контактів
4. Обмінятися досвідом і знаннями з представниками іноземних компаній
5. Зміцнити позиції компанії
6. Розширити базу контрагентів
7. Взяти участь у нових тенденціях формування ринку сільського господарства та агро промислового комплексу
8. Сформувати нову тактику і стратегію в сучасних умовах економіки
9. Прорекламувати обладнання
10. Виявити попит конкретної цільової аудиторії
11. Виявити реакцію клієнтів і партнерів і отримати їх відкликання і рекомендації по роботі компанії
12. Викликати інтерес ЗМІ
Ми намагаємося не пропустити важливу інформацію і йти в ногу з часом, щоб повністю задовольняти потреби наших клієнтів. Емоційна позитивна, сприятлива атмосфера виставки завжди дозволяє укласти нам нову співпрацю. Нам було приємно усвідомлювати, що ми стали учасниками одного з найбільш масштабних заходів у Східній Європі.
Після участі у виставці ми виявили для себе нові цілі та мотиви до яких будемо прагнути. Наша техніка модифікується і адаптується під нові умови ринку, а наші фахівці вже готові до розробки нового обладнання. Чекайте новинок наші шановні клієнти і партнери. З найкращими побажаннями, компанія «ТехноМашСтрой».